სამუშაო აღწერილობა / ძირითადი მოვალეობები:
ტექნიკური პრობლემების აღმოფხვრის სპეციალისტი
- აბონენტების სატელეფონო ზარების მიღება და ტექნიკური მომსახურება;
- კომპანიის სერვისების პირველადი ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტირება და რეაგირება;
- აბონენტის პრობლემის ან მოთხოვნის შესაბამისად სათანადო განყოფილებასთან ზარის გადართვა / დაკავშირება და საჭიროებისამებრ ტექნიკური დავალების გაფორმება;
მძღოლ-ინსტალატორი
- ახალი აბონენტის ჩართვა, შესაბამისი, როგორც ოპტიკური ასევე უსადენო აპარატურის ინსტალაცია/კონფიგურაცია,
- ტექნიკური დავალების მაღალ დონეზე შესრულება და აბონენტთან არსებული ხარვეზის გამოსწორება
- სასურველია ელ. შედუღების(სვარკის) ცოდნა
ტექნიკური მოთხოვნები:
- კომპიუტერული ტექნიკისა და ოპერაციული სისტემების ცოდნა (Comptia A+ ფარგლებში);
- ქსელების ცოდნა (Comptia Network+ ფარგლებში);
სხვა მოთხოვნები:
- კომუნიკაბელურობა,
- პუნქტუალური,
- გუნდური მუშაობის უნარი,
- სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი,
- მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა,
- შედეგზე ორიენტირებულობა
- სახელმწიფო ენის სრულყოფილად ფლობა;
- აუცილებელია ავტომობილის მართვის მოწმობა
პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი: სრული / არასრული / ღამის მორიგე
- სასურველია უცხო ენის (რუსული, ინგლისური) სასაუბრო დონეზე ცოდნა.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე (CV ) გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: vacancy@airlink.ge
ელ.ფოსტის სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი CV არ განიხილება.